På spåret :P

Allmänt | 2011-01-25 | 17:40:37 Kommentera här! » 0 st

Ja inte mkt bra på tv en Tisdags eftermiddag, därför sitter jag och ser på spåret! Njaa, men man kan alltid lära sig något :P
  Åkte me mamma till stan för att att Lina skulle skriva på sitt refferens brev. Och sen åkte jag bussen hem.
Jag har oxå börjat lösa suduko! Men jag måste minst börja om två gånger!
  Så ringde Inga (min granne) och berättade att hennes hon Tiia har en alvarlig sjukdom så jag åkte upp till dem en sväng (ja jag tog bilen 800 m. Men de snöade och var motvind. Men jag gick hem från bussen) Men Tiia var ganska pigg. Men jag kmr verkligen sakna henne. Hon hade någon ovanlig njursjukdom som gör att hennes "gångjärn" som sitter i käken blir purösa och hela nosbenet är uppsvullet! Men som sagt hon var pigg och ville gärna bli kliad av mig:) Och pratar jätte mkt!! De fanns inget vetrinärerna kunde göra, hon hade sky höga värden för en hund oxå. Men konstigare saker har hänt.
 
Det var en kvinna från Argentina som hoppade från 23 våningen och landade på rygg på en taxi och överlevde med bruten höft och ett par revben! Så ja, konstigare saker har hänt!

Annars har de inte hänt så mkt idag, Funderar på att baka bullar nån dag.
Och nästa vecka kmr mina hunder jag ska vara hundvakt för oxå!!

Ajaa nu ska jag fortsätta att göra ingenting och väntar på min favorit mat. Spagetti och skinksås!! mums!!!!

Byeeeeeee

 Jessika å Tiia förra vintern på åkern!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!