Shooooo

Allmänt | 2011-01-07 | 18:40:27 Kommentera här! » 0 st

Hurra Idag har jag fått mina papper från IAEA=D
Har oxå fyllt i papper för mitt körkort!!
Men varken mamma å jag fattade vad som var vad OSV så jag har nu mejlat Gustaf och fråga om han kan hjälpa mig.
  Gud vad nervös jag blir:S:S:S:S:S Shit.
9 månader i Australien är inte dåligt!!!!!!!!!!!! Men de kmr nog bli bra=D

Idag har jag skottat snö vid farmor för Roffa som är på fastlandet... Och vid hans granne. Och vaknade med huvudvärk men den släppte, men kom tillbax på eftermiddan. HATAR de. Nu är jag ny duschad och ska kanske en sväng till Austers.... Annars blir de att kolla let's dance ikv.
  I morron blir det middag vid Mumma och Moffa eftersom vi inte var vid dem på juldagen.
Annars är de lugna gatan och på Tisdag ska jag till Janne och prata lite mer om min framtid! Om jag har någon:P
Men så är läget nu...

Har jag sagt hur NERVÖS jag ÄR!!!!!!!!!!!!!!!!!

Byeeeeeeeee <3

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!