Size of a thumb

Allmänt | 2011-01-06 | 16:27:52 Kommentera här! » 2 st

Idag har jag inte gjort många knop!
Var ut å kollade lite. Men inge kul när man är själv. Och blåste för mkt för att våga sig ut me hästen!
Så jag har pusslat lite, men kmr ingen vart. Började också på min biografi som jag ska skicka till IAEA. Har också bestämmt vilket bolag som jag ska beställa mitt körkort, och hämta ut mitt pass ska jag göra på tisdag när jag ska till stan!
 Igår var en ganska mysig dag. Jessika berättade att hon såver dåligt, då sa mamma att de bara är för att man inte är trött. Så då var vi ute å sprang i snön och så kom Terese ut och då gjorde vi en JÄTTE snögubbe!!!!
Och när vi kom in gjorde mamma jätte god potatisgratäng och oxfilé. Mums=D
Men som sagt idaghar varit en tråkig dag... Men får väl se vad som händer.
  Fick oxå veta att Willy å Alex är här så de blir kanske en sväng till austers någon dag. Och på lördag ska vi till mumma å äta god mat!!!!!!!!! 
I tisdas var jag i Ardre för att hämta mitt pannkaksjärn!!!!!!!!!!!!! Där fick jag också kanon god mat! Och sen fick jag lyssna när Maggan å Eva sjöng. Dem sjöng en låt som jag å vickan å jossan höll på länge med att spela in, men de blev aldrig bra. Men nu kmr jag inte ihåg vad den heter!
  Vi testade pannkaksjärnet idag och de är super!!!!!!!!
  Jag har också fått i uppdrag att skotta för farmor eftersom Roffa är borta i helgen och för hans granne som är utomlands!! Så de har jag å göra. Förhoppningsvis jobbr man sig trött också.
  Jag ska oxå försöka att sluta äta sötsaker för att se om det gör någon skillnad om man ändrar sin livsstil för att se om huvudvärken försvinner!!!!!!!! men de går inge vidare!!!
  Har också kollat på Dear John, Kanon film av en svensk till å med. Lasse Hallström. Den är så bra! Att rekomendera!!!!!
  Ja jag vet oxå att jag måste baka kakor till nästa vecka=D

Men men......
Byeeeeeeeee

Kommentarer
Skrivet av: Anonym

Följ med till USA ;)

2011-01-06 @ 18:01:57
Skrivet av: Angelika

Kanske nästa gång...

2011-01-07 @ 12:03:36
Länk: http://angelikabj.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!