Slok öra:)

Allmänt | 2011-01-30 | 17:50:54 Kommentera här! » 0 st

Dagen började extremt tidigt. Klockan ringde 06,00, skulle hjälpa pappa i Ladugården me att ge kalvarna. Så jag matade 4 st med napp flaska. Va även ut i eftermiddas och skulle få dem att dricka ur nappspan, inte så lätt. Har oxå döpt en kalv idag, han hade sånna söt slok öron. Han såg ut som ferdinan när han var kalv!!! Sååå Sööt:)
  Nu har vi kollat på One Tree Hill, Tycker fortfarande att dom 4 första säsongerna är bäst. Men den här säsongen ( 7 elr 8) är kanon! 
Igår kom mamma inrusande typ vi 7 - Angelika, nu är våra hästar också ute!!!!! Då har grannens 2 hästar gått ut och en annan granne me sin hund gick in till oss eftersom ägarna inte vaknade, så Jessika å jag fick gå hem med dem. Men våra hästar var inte ute....
 
I morron blir det att åka till banken och betala in mina första 5000DK till IAEA. Nu SSSSKKKKAAAAAA Jag iväg!!
åååå jag blir helt lycklig när jag tänker på de!!!!!!

Veckans mål!!
STÄDA MITT RUM- Innan jag flyttar till Austers.
Rida- Iaf varannan dag.
Qvinto- Försöka få Qvinto att gå me i skogen när jag rider och att han ska komma överäns med hästarna.
Sen får vi se vad det blir

Men de hinner säkert ändra sig :P

Byeeeeeeeeee


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!