Somewhere over the rainbow <3

Allmänt | 2011-01-17 | 11:58:54 Kommentera här! » 0 st

Har nu Kollat på Australia filmen, Super bra film!!!! Förutom att andra världskriget och japanerna stormade Darwin i Norra Australien, och att många människor dog så är det den upplevelsen jag vill ha.
Men Australien har nog utvecklas mkt på 72 år.  Men vi får se.
  Jag var hos Anna i Alskog igår ( hon intervjuar en för IAEAs del, så dem ska hitta rätt värdfamilj)
Och nu är jag taggad till tusen. Hon skulle ha en tjej från Nya Zeeland som skulle jobba vid dem och hon var oxå väldigt taggad, men när hon kom till flygplatsen bangade hon ur. Men hon resde hit och ville åka hem samma dag! Men hon var här bara i 9 dagar. Och så var det något om att hennes mormor dog. Och vad gör man om detta HÄNDER!!!!!!!!!!!!!! Shit de är ju de som är de värsta som kan hända när man är så långt bort!!!!!!!!!
Specielt efter som faffas syster dog i veckan så blir jag lite kluven!!!!
  Men men jag ska tagga som AS!!!!!

Vårat mat gäng som var aktuella på högstadiet Yougert, lättfil, biffen och FB har nu alvarligt börjat prata om en reunion. Det ser jag fram emot att passa på att säga hej då till alla:P Men de kmr nog bli jätte kul!!!
  Något annat spänande har inte hänt, jag funderar på att ut å rida, men eftersom både gårdsplanen och vägen är en enda stor isbana, men jag kanske trassakr upp till granntanten Inga om hon är hemma.
  Var hos Barbro igår för att hon skulle skriva på sitt refferensbrev, då fick jag följa me och äta mat vid Ia och Erik och lilla söta Alvin. Han tycktes känna igen mig för han kom fram och pratade direkt. 
 

Ajaaa, de var allt för nu!!!!!

Byeeee

Btw ett utdrag ur min nya favorit låt!!!!

Oh Somewhere over the rainbow
Skies are blue
And the dreams that you dared to dream
really do come true ooh ooooh

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!