Jag lever!!

Allmänt | 2011-07-18 | 03:39:16 Kommentera här! » 0 st

Ja för er som inte vet det så var jag körde jag av vägen med bilen och in i ett träd/buske!!
Jag är okej, förutom att nackmusklerna värker!! Men inget blod eller brutna ben!!! Det hände i lördas och värken igår var värre en efetr crashen!!! Jag vet inte riktigt vad som hände men jag förlorade kontrollen över bilen och körde av vägen missade 3 träd med ca 20 cm sen körde jag in i ett staket och in i ett träd/buske!!! Vänstra fronten var helt intryckt och vänstra hjulaxeln var av och fäljen knäckt. Sååå jag måste ha haft en underbar skyddsängel och det är jag glad för!!
  Jag ringde Mel och sa att hon var tvungen att komma och hämta mig!!! Jag var ca 5 min hemifrån! Körde mig till sjukhuset där jag stannade i drygt 4 h. Fick dock varm lunch:)
  Tjejerna och Nigel kom och hälsade på på sjukhuset och Charlotte var helt förskräckt över att jag krashat!!! Hon är en riktig gullunge!!
  När vi kom hem undrade Eliza vrf jag hade Krashat med bilen och jag sa jag vet inte. Då sa hon vrf konsentrarade du dig inte?!?! Vad svarar man på det till en tre-åring.

Men jag mår bra har mjölkat idag. Men alla här är sjuka. Eliza och jag låg på soffan igår och hon sov i stort sätt hela dagen!! idag är det Nigel som ligger med migrän och kräks. Men barnen har börjat piggna på sig!!!

Ha det bra :)¨
Byeeeeeeeeee

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!