Nu är jag tillbax.

Allmänt | 2011-07-03 | 02:13:23 Kommentera här! » 1 st

Jag har hört att ni tycker att det är dålig uppdatering på bloggen, dels pga internet strul och för att det har inte hänt något specielt!!
  I Måndas var jag ledig!! gjorde inte mycket Red Go i en av hagarna galloperade runt, det var mycket roligare än att rida på ridbanan!! Och på kvällen lagade Mels mamma Kath en SUPER GOD middag!!!! Och det blev änu bättre med lingonsylt!!! Tisdagen var jag oxå ledig, gick runt i pyamasen hela dagen och Sabine kom och hälsade på. Och vi tog en sväng i uten och kollade in kvigorna, Good old days. :) Onsda, Torsda jobba och vi skickade iväg tjurarna till slakt!!  :) och i torsdas fixade dom pumpen till Karusellen så nu funkar den!!! ÄNTLIGEN!!! och Sabine kom hit och åt middag, Och Mille var jätte ledsen att hon skulle åka!!! Så Sabine sa att hon skulle komma tillbax i morron :) Freda jobba och på kvällen åkte jag och Ben och såg Transformers!!! Inget jag rekomenderar!! Somnade i slutet!!
Jo innan de kom Sabine och sa hejdå en sista gång, denna gång var det Charlotte som grät. Och jag kan hålla med, det var sorligt!!
  Igår åkte vi till Adeladie för att se "Horse man from Snowy River" Och det var crap. Kan inte riktigt förklara men alla vi över 18 (jag, Ben, Mel och Nigel) var besvikna, och man fick inte ens ta kort!!!
   Får se vad jag hittar på idag, ska rida iaf!!!
Hoppas ni har det bra!!! Puss och kram

Kommentarer
Skrivet av: mamma

hej, här är ensileringen i full gång. Neo kom med Felix i morse för att åka hela dagen, han åkte ett par timmar igår kväll också. I morgon åker jag mormor, Terese och Jessika till Stockholm, mumma ska ju åka luftballong om vädret tillåter. Hoppas allt är bra hos er. Vad var det för mat mels mamma hade lagat? Ha det bra.

2011-07-05 @ 12:40:06

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!