Snart ledig!!!!!!

Allmänt | 2011-07-24 | 13:37:09 Kommentera här! » 0 st

Oj det har varit en tung vecka. Avslutar min arbetsvecka i morron, helgen har varit ok.
Fredas jobba och sen en sväng till puben, vi var väl 15 pers :P
  Lördag jobba och det var bara jag och Nigel hemma för att Charlotte tävlade så alla var med henne.  ¨Så vi tog in 9 kvigor som hade kalvat vilket tog sin tid och blev därför sen med mjölkningen. Och tog hem 6 kalvar.
  Efter det hämtade jag Ben och så åkte vi tilll footy club där vi höll igång till halv 2. Och vissa mådde bättre än andra :P Det var en tjej där som jobbar som sjuksköterska och hon såg mitt svulna öga så hon ringde akuten och sa att jag kom så jag var där i 45 min. Och när jag kom tillbax med en lapp för ögat undrade alla vad jag hade gjort. Men strax innan 2 körde jag hem Ben och sen var det dax för sängen och 4 timmars sömn tills det var dax att mjölka!!
 Lååång dag idag med en lapp för ögat, men jag var på återbesök idag för jag hade hö i ögat men det var bara irriterat så ögat är bra!! Och jaa nu orkar jag inte skriva mer för nu ska jag dusha och sen sova!!!!!!!!!!!!!

Byeeeeeeeeee
  Me and Charlotte  

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!