Butterfly fly Away<3

Allmänt | 2011-03-13 | 18:43:32 Kommentera här! » 0 st

Idag har varit en trist och tråkig dag. Men jag har läst ut min bok "Skumtimmen av Johan Theorin" 
Riktigt bra bok som utspelar sig på Öland.
  Den hadlar om Julia som vars son försvann från hennes föräldrars hus när han var 5 år sommaren -72. Och dem hittar aldrig Pojken  Jens. 
En dag ringer Julias far Gelorf och säger att han vet vem som har Jens. Det har alltså gått runt 40 år. 
Julia och Hennes far och hans vänner försöker pusla ihop bitarna, och är det en slump att Nils Kant kommer in i bilden trotts att han har varit död i 10 innan Jens Försvann.
Hämnd, Längtan och svartsjuka och Kärleken till Öland är nyckelorden. 
Jag blev fort fången i boken(blir nästan aldrig de) och är skriven på ett bra  och spännande sätt, 4 av 5.
  Jag var ut och longerade Dajje för att se om han var halt. Det var inte lika tydligt idag så han får gå till I alla fall till på Onsda-Torsda innan jag gör nånting med honom. Men är glad att han börjar bli bättre.
  Och igår var det melodifestivalen Ja dom som gissade att de skulle stå mellan Eric Saade och Danny hade ju rätt. Men jag tycker ändå att Sanna skulle varit 3a iaf, men det ska bli spännande vad Europa folket ska säga om Eric. Idag vid matbordet sa jag. "Jag kan ju rösta på Eric för jag är inte i sverige" Men så fort jag sa de kom jag ju på att Australien inte lämmnar röster till melodifestivalen :P så tyvär Eric så kan jag inte rösta!!!
  I morron har jag nu BESTÄMT att jag ska STÄDA mitt rum ( om det inte är sol för då vill jag cykla:P )
Men så jag får de gjort nån gång!!!! Sen är de ju gympa på kvällen!!!!! Shoooo. BTW alla ni vet reklamen för Marbodahl kök där alla gubbarna är jätte lessna och låten "sånt är livet"  den har vi på gympan, så varje gång den kmr på tvn börjar jag göra mina moovs:)
  Glömmde oxå att nämna att Alexander Rydback åkte ur lets dance, de tyckte jag var tråkigt....

Men nu ska vi snart äta hemgjord Pizza...

Byeeeeeeeeeee

Caterpillar in the tree, how you wonder who you'll be
Can't go far but you can always dream
Wish you may and wish you might
Don't you worry hold on tight.
I promise you there will come a day
Butterfly Fly Away

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!