De är mycket nu:)

Allmänt | 2011-03-12 | 17:41:31 Kommentera här! » 2 st

Får väl börja berätta i kronologisk följd.
Igår på dan så gjorde jag inte så mkt. Mamma å jag gjorde sparris soppa till lunch och sen pluggade hon lite och jag läste min bok "skumtimmen" som handlar om ett mord på Öland. Sedan blev vi bjudna till Ulf och Pia på kvällen så då bakade jag(mamma hjälpte till lite) en citron paj. Den blev super god.
  När Terese och Jessika kom hem så  tog vi lite kort som jag skulle skicka till min värdfamilj( kolla in bilderna på http://pphotographer.blogg.se)
Sen åkte vi till Hultgrens där de tillslut blev 3 rätters midda:P 
 
Idag började jag dagen med att baka en kladdkaka med päron i, va väl sådär, 2 av 5.... Men pensionärerna åt den. Och Gotlandstidningar var där å fotade och intervjuade. Sen hade vi frågesport.
  När jag kom hem slog jag en signal till Frida och frågade om jag kunde komma å hälsa på henne!!! Så den 24 åker jag till bodafors hotel och åker till Borås på fredan. och åker hem den 30. Så de blir en liten tripp och säga hej då till folk!!!!!!!!! Tänk att inte träffa Frida för att sen vara borta i 9 månader!! Så de kommer att bli SUPER KUL:):) Och sen får jag säga hej då till Alla laxar!!!!!!!
  I morron får vi se vad jag hittar på, men kanske BÖRJA städa mitt rum, vi får se hur de blir med de.

I förra inlägget glömde jag att säga vad staden heter, den heter Meningie. Vet inte riktigt hur de uttalas. Men det ligger 2 timmar utanför staden Adelaide. Så för er som vill veta så är de bara å googla:P
  Nu ska vi snart gå ner å basta. Najs:) och ikväll är de Melodifestivalen!!! Hejja Sanna:)

Byeeeeeeee

Här är Frida och jag :)

 Och här är vi på studentbalen :)

Kommentarer
Skrivet av: neow.se

haha playtones ägde

2011-03-16 @ 07:15:37
Länk: http://neow.se
Skrivet av: Angelik

Nej usssh har aldrig gillat dom. Dom och Lasse-Stefans ligger på samma nivå!!!!!!!!

2011-03-16 @ 08:26:31

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!