..

Allmänt | 2011-03-10 | 17:40:34 Kommentera här! » 2 st

Det är mycket som har hänt under det senaste dygnet.
  En vän, en son, ett barbarn och en underbar person har kommit till himlen. Och han tittar ner på oss alla. Vill inte säga så mycket men mins honom från skoltiden som en glad och lycklig person!! RIP <3

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Igår gjorde jag inte så mycket, fortsatte att städa i ladugården inför mötet där. Skulle fixa kaffe å smörgås.
  Skulle oxå hitta på nått med Dajje och men han är fortfarande halt syns mest i traven. Men han är inte svulen och är som vanligt i humöret. Men får väl se när vetrinären dyker upp här nästa gång.....
  Idag har jag skrivit färdigt mitt brev till Värdfamiljen.
Och nu ska jag berätta det jag vet.

Det är Nigel och Melanie och Deras barn Cahrlotte 7, Millie 5 och Eliza 3.
Dom har 300 mjölkor, 100 köttdjur, 8 hästar, 3 lamm och 3 Grisar.
Dom driver en ridskola och har hästar som hobby. 
Deras egendom är på 1400 ha.
Dom har 2 New Holland traktorer 
Jag kommer att bo i ett rum i huset och äta alla måltider ihop med dom. 

Detta är vad som stog i mina papper. fråga om de är något ni undrar över.

  Idag har jag oxå varit vid Farmor och ätit. Där det bjöds på Kalops, de va gott. Sedan åkte jag på Slite och handlade till kafferepet och då ville farmor att jag skulle köpa semlor till fikat. Mums:)

Så nu sitter jag här. Har oxå skrivit ett brev till farmors vänner i USA, kmr inte ihåg var dom bor. 
 I morron är mamma hemma så vi får se vad vi hittar på. Bara jag slipper städa:P

Det var allt för nu.

Byeeeeeeeeee 


Kommentarer
Skrivet av: Anonym

Det värsta var ju Hur det blev. Han hade skojat friskt och allt bara någon timme innan och sen blev det så här. Det är läskigt när man tänker efter.

2011-03-11 @ 22:30:52
Skrivet av: Angelika

Ja vet inte hur jag ska svara på, de är förfärligt. Men han kanske behövdes på en annan plats. Synd bara att de behövdes just nu!!

2011-03-12 @ 08:58:06
Länk: http://angelikabj.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!