Första Citron fjärilen.

Allmänt | 2011-03-22 | 17:43:36 Kommentera här! » 0 st

Idag har det varit mycket vårkänslor!!!!!!!!! Kunna gå i vår jackan utan att frysa, första citron fjärilen,  Se Terese skotta fram moppen :) Gud va jag skratta:) Men ni kan tycka att de är töntigt och va 19 år och tycka att de är roligt att köra moppe men det har vart min största befrielse innan jag fick körkort. Jag har kört från Othem till Ardre 6 mil, i 1an på gymnasiet körde jag till visby, 3 mil, varje ondag för att sen köra hem hela året!!!!!!!!! Jag älskar min moped!!!!
  Så Terese och jag åkte moppe till farmor och åt kall lax sen kollade vi på trav och löste suduko. Sen åkte vi hem och Terese åkte till Matilda. Jag och jessika red ut med hästarna. Och jag tror att Dajje kan se spöken för han stirrar upp sig i stallet och det har han aldrig gjort förut. Och tyvärr måste jag nu inse att min häst inte är någon ungdom längre.... Han är typ 24 år elr nått. Idag när vi red hem ifrån skogen skulle vi galoppera och efter ett par meter går han ner på knä och drar huvet i marken flera meter. Jag kännde bara "Nacken MÅSTE hålla!" Men han reste sig tillslut och var lite tilltuffsad och full med lera i ansiktet!!! Men vi skrittade hem och när vi kom hem smorde jag in hans knän med en salva och strechade och hoppas att det räcker. Han rev upp sitt sår som han fick av Gizmo, men det var bara bra för då kunde jag göra rent det och sen spreja med blåspray!!! 
Vill inte inse att min häst är gamal!!!!!!!!!!!!!!!!! <3Dajje<3
   
Tvättade min bil igår och guuuud va fin den blev:) och fick tvätta insidan också!!! Och så var det gympa igår var jag på gympa, hade dock huvudvärk men det gick över under slutet av gympan men kom tillbaka när jag kom hem. Och vid halv 11 så känndes det som att jag skulle spy så det blev en tablett( försöker att inte äta så mycket tabletter) och gå och lägga sig.
Vaknade med samma huvudvärk men den gick över när man fick vårkänslorna:)

Snart åker jag till Sverige också. Träffa Laxarna (fast Willy är här å snickrar:P) och såklart att träffa Frida. Väntar på att hon ska ringa ikväll:) Och säga hejdå till Kicki och Peter och kanske sälja bilen(:P) och säga hejdå till den.
  Nu ska jag också lägga in bilderna på Minneskortet till min fotoram!!!! Mycket att göra.
 Ha de bäst:)

BYeeeeeeeeeeeeeeeeee

 Terese ifrån vårat köksfönster!!

 Min älskade pnny!!!!!


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!