Fortsätt Simma, Fortsätt Simma

Allmänt | 2011-03-02 | 17:01:22 Kommentera här! » 0 st

Jag gillar verkligen att min familj har sportlov!!!!!!!!!
   Igår gick dagen ut på att jag å Jessika red och sen spelade vi spel på eftermiddan!!!
Jag gillar att spela spel, inte så ofta min familj gör de!!!!!!! Jo så åt vi Semlor, Mums!
Sen åkte jag Terese å Jessika till stan för att bowla :) Jag Vann, Jessika kom tvåa och Terese förlora!
  - Jag ska gå in till proffsen och fråga om nån kan spela åt mig!!! Sa Terese
Sen åt vi på MAX.

Idag så red jessika å jag på förmiddan. Nästa vecka ska jag sätt igång hästarna!Behöver verkligen jobba upp musklerna!! 
  sen åkte jag och Jessika och Maja och Amanda till Romabadet, riktigt roligt. Varmt i vattnet för en gångs skull!!!
Ikväll ska vi Till Austers pappa å Willy ska dricka Wiskey och vi ska göra upp om mitt hundvaktande!!! Hoppas på en fin sovenir från brasilien.

Får se vad vi hittar på i morron, kanske åka till stan. Maja ska spela Krullis Cup. Så vi kanske åker in och kollar.
Nu ska jag vila vidare, har fått huvudvärk.... Ser "Sommaren med göran" den är väl sådär...

ByeeeeMin älskling!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!