home sweet home,

Allmänt | 2011-03-31 | 10:36:59 Kommentera här! » 1 st

Nu har jag varit hemma i 9 timmar. När jag kom hem mitt i natten så väntade jag bara på mitt paket från IAEA där min väska och flygbiljetter låg. Altså fatta att det är 13 dagar kvar tills jag drar och kommer inte hemföräns den 13 JANUARI 2012!!!!!!!!!!!!!!!! Nu blir jag JÄKLIGT NERVÖS!!!!!!!!!!!!!!!!
  Det visar sig att jag kommer flyga själv från arlanda till köpenhamn där jag kommer att möta upp dom andra svenska killarna. och sedan kommer dom 2 andra danskarna och en fransman hänga på til Singapore, juste de, måste beställa pengar.
  Resan hem från Borås gick bra och igår var jag ute och gick me Gizmo och Shira. Sen kom Peter hem och åt och Kikki var hemma och var sjuk. Sen tog jag en sväng till Rösum för att säga hejdå till Christian och Alexander och nån annan brutta var oxå där. Sen hem till Bodafors och säga hej då!!!!!!!!!!!!
Sen åkte jag mot oskarshamn. och när jag kom till ett ställe som hette typ Kavrnfors elr torp så såg jag 3 ÄLGAR på en åker, sen i Målilla såg jag 2 RÅDJUR!!!!!!!!!!!! VA FAN SKA ALLA DJUR UT OCH VISA SIG NÄR JAG KÖR?!?!?!?!? Båtresan gick bra kollade lite film och sen sov jag sista timmen, fick plats i soffan:)
 
  Och idag när jag vaknade gick jag ner för att säga hej och sen tog jag datorn för att kolla ikapp på Big brother(missade de tisda onsda) men då ropade Terese att jag skulle komma, och då var Fleur dålig, men vet inte om det var början till dålig eller om det höll på och gå över, men pappa fick komma och ge spruta och efter en timme åt hon lite iaf. Ska nu gå ut och kolla till henne.
  Sen ska jag läsa igenom mina flygbiljetter så jag FATTAR vad det står. Sen blir det nog en sväng till stan och arbetsförmedlingen och sen till Austers för att lämna Anitas Jacka.
  I morron blir det nog att städa på laudgården för min midda på Lördag för släkt och vänner och så ha jag kafferep på söndag eller jag jag vet inte.

Men nu ska jag ut till Fleur!

Byeeeeeeeeeeeeee


Kommentarer
Skrivet av: Anonym

Fin blogg och söt häst:D

2011-04-04 @ 19:20:09
Länk: http://ponnybrudarnaa.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!