I got the power!!!!!!!!!

Allmänt | 2011-03-14 | 21:27:28 Kommentera här! » 3 st

Är nu hemma och har ätit makaroner och falukorv efter ett hårt gympapass. Känner att jag måste försöka träna mina knän som jag känner blir väldigt trötta när vi har ben träningen.
  Idag har jag fått bli bockserad i Zigenarbilen(LTn) Det gick väldigt bra, men de va kallt och vi körde i 3 km/h så de tog lite mer än en timme in till PG. Men fick en varm kopp kaffe vid Lantmänen och fick köra en varm pick up hem.
  Började dagen att starta datan och kolla min inkorg. Inget Mail:( Men sen kollade Jag Remeber me, det en en jäkligt bra film. Och när den var slut så såg jag att det fanns ett mail i min Inkorg. Lite bilder på dom, otroligt söta barn, Charlott, Millie och Eliza. Jag tror(om jag har förståt det rätt) att dom har en mjölk karusell på 50 platser och jag tror att dom bygger ut till robot. Nu har dom 200 mjölk kor och 300 köttdjur.  Och dom har 10 hästar, det är oxå tävlingshästar!!! 
  Melanie berättade oxå att hon hade läst Stieg Larssons böcker:) Och Därför vill hon gärna åka till Sverige. Ska nog fixa så jag kan ta med mig. Så nu blir frågorna, hur kallt blir det på vintern ( Det är vinter där när vi har sommar) vad jag i huvudsak kommer att göra. är de frågor jag har i mitt huvud men frågorna blir nog fler:P Ni kanske har frågor?!
  Får se om jag kan skicka iväg ett brev i morron. Och i morron blir de oxå att åka till tandläkaren. Än är de gratis så jag är lycklig. Kommer dock kosta pengar när jag kmr hem:( Mamma lagade en tand idag och de kostade 1300 kr. Fett dyr timmlön?!??!?!?? Man kanske ska bli tandläkare ändå...
Ajajaaaaa hör av mig när jag vet mer...

ByeeeeeeeeeeeMin älskling!

Kommentarer
Skrivet av: L&E - Tävlingsryttarnaa - Från botten till toppen!

Fin blogg! Kika gärna in hos oss och kommentera gärna när du besökt oss :)

2011-03-15 @ 14:30:55
Länk: http://tavlingsryttarnaa.blogg.se/
Skrivet av: Angelika

Hejj

Tack tack ni har oxå en fin blogg. Kom gärna tillbaka:)

2011-03-15 @ 15:48:55
Länk: http://angelikabj.blogg.se/
Skrivet av: Anna

Vilken härlig bild! :D

2011-03-29 @ 17:03:49
Länk: http://froekenlindstrom.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!