Inte så spännande dag

Allmänt | 2011-03-23 | 19:02:01 Kommentera här! » 0 st

Idag har jag inte gjort så mycket. På förmiddan såg jag gårdagens big brother och sen gav jag hästarna sen gick jag och la mig och läste min bok Fyrvaktaren av Camilla Läckberg, tyckte att den var rörig i början och det är många namn att hålla reda på, men den är bra. har kommit ungefär halvvägs. Kommer nog läsa en hel del i morron på båten. 
  på eftermiddan läste jag lite till och så dammsög jag hela huset och satt vi datan, men jag var också ute en mindre stund på eftermiddan. Eftersom jag inte vill rida Dajje så fick han gå i hagen, tänkte köra lite pilates med honom i morron innan jag åker. Hahah får se hur det slutar.
  I morron ska jag ockå hjälpa farmor att köra grejer på tippen, kanske den demolerade dammsugaren också!!! Så ikväll måste jag packa innan jag lägger mig, vill inte gör de i morron. Och tyvär så ville inte Johan köpa min bil, så är det nån som känner eller vet nån som vill köpa en renault megane 00 för 32 000 så är det bara att höra av sig!!!!
Annars så händer det inte mycket spännande, kanske bloggar i morron när jag kommer till Bodafors!!
  Men nu blir det vem vet mest och sen rullar tvn på ikv.

Byeeeeeeeeeeeee

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!