Ja och så var även denna dag över.

Allmänt | 2011-03-31 | 21:53:02 Kommentera här! » 2 st

Ja dagen har ju varit sådär. Fleur blev inte bättre efter första sprutan men vi lunch så var Vetrinären här och hon fick 2 påsar dropp och B-vitamin. Och under eftermiddan har hon pendlat upp och ner. Men nu ikväll så ville hon nypa åt sig en knippe hö. Testade även att cykla med Fleur eftersom jag inte har någon löpar kondition och det gick väldigt bra:)
  Nu har vi varit en sväng vi Kersitin och Anita, lämnade Anitas "Arbetsledarjacka":) Och fick också veta att Kerstins Åke läser min blogg. Så hej hej Åke:)
  I morron ska jag laga mat till mig, pappa, Roffa och faffa för dom ska klyva ved. så jag kommer att spring och gömma miG!!!!!!!!!!!! För ved är inte OKEJ!!!

Byeeeeeeeee

Kommentarer
Skrivet av: Åke

Hej! jag bruka läsa din blogg synd att jag inte kunde följa med till Gotland.Hoppas du får en fin vistelse i Australien.

2011-04-02 @ 23:11:43
Skrivet av: Angelika

Va bra:) Ja det hade vart trevligt med lite sällskap, och jag såg dessutom 2 älgar och 2 rådjur!!!!!!!!!!! Skönt att man lämnade småland:P

2011-04-03 @ 11:14:09
Länk: http://angelikabj.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!