JAG HAR FÅTT EN VÄRDFAMILJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Allmänt | 2011-03-03 | 16:32:20 Kommentera här! » 0 st

Idag har vi varit i stan och handlat lite, och när vi var i Södervärnshallen för att kolla när Maja spelade Fotboll så ringer min mobil. Jag säger - Vem fan ringer till mig? Tänker väl att de är pappa som vill att vi ska hämta hem nått åt honom. Men i stället är det en dansk som pratar och jag tänker, är de tandläkaren?, men så hör jag något om värdfamilj och då går de upp ett ljus att de är IAEA som ringer.
  Eftersom det är ett enormt sorl i hallen måste jag springa iväg in på en toalett för att kunna konsentrera mig på att höra vad han säger!!!!!!!!!
  Jag har alltså fått en världfamilj i Australien, men jag uppfattade inte vart. Dom har köttdjur, kor 8 hästar och lite lamm och grisar. Det är en familj med 3 barn, 3,5,7. Dem har haft en dansk praktikant där nu som åker hem i April.
  Han ringde mest för att bekräfta till mig att jag har fått en familj!!!!!!!!! Nu ÄR jag lite nervös men samtidigt väldigt förväntansfull och nyfiken:) För de är 5 veckor och 3 dagar kvar till Avresa datumet!!!

Idag i stan köpte jag ett bar nya blommiga skor.
  Och mamma satt just och åt lite godis och då brast hennes tand, lite komiskt.

Men nu väntar jag på att dansken ska skicka mejl till mig!!!!!!!

Byeeeeeeeeeee

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!