mera snnnnnnnnnnnnnnnnnnö.................

Allmänt | 2011-03-18 | 22:09:51 Kommentera här! » 0 st

Ja det gick rykten idag att det kunnde bli regn. Men efter lunch så SNÖADE det hela eftermiddan!!!!!!!!!! Inte roligt.  
  Idag på förmiddan gjorde jag inte många knop. Men sen tog jag en sväng till farmor och farfar och åt mat. Och spelade sen Sverigespelet. Faffa å jag hade en fantastisk start och inte farmor:P Men det blev ett jämt avslut med 1 fammo 2 Angelika och 3 faffa. fickade lite och sen åkte jag hem i snöyran.
  vi åt bakad potatis och har nu kollat lets dance och lite så ska det låta. Christer Sandelin var me där och jag får säga som jag säger till Carola "Man kan höra när han sjunger, men inte se på han"
Och jag hoppas Att Frank och Jessica går till Final.
  Nu sitter jag och väntar på att Roffa ska ringa ( blir väl efter  00 elr 01....) och kan hoppas att vägarna är plogade!!!
  Och i morron ska jag till mumma å städa och kanske blir ett sleep over:P hahah

Allt för nu.
Byeeeeeeeeeeeeee

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!