NU är jag i Sverige!!!

Allmänt | 2011-03-25 | 22:17:36 Kommentera här! » 0 st

Ja igår kom jag till bodafors och blev glatt mottagen av både laxar och hundar:P Så det blev en öl och lite prat sen gick vi och la oss. Sen gick jag upp och åt frukost för att sen följa henne till skolan där jag fick överaska Monica med ett besök, sen tog jag en sväng till Maxi tryck och sa hej då. Sen skulle jag åka till Rösum för att säga hejdå till Alexander men det var nara Qvinto hemma så jag ringde till han från deras hemtelefon men han svarde inte, sen ringde han upp och blev minst sagt snopen att höra min röst i hemtelefonen på Rösum. Men jag åkte till honom i Malmbäck och dom fick skjus in till Nässjö och då började min färd mot Borås.
  Och GPS-tanten lurade mig i Jönköpings rondellen då hon sa när jag precis var vid rätt avfart "SVÄNG NU" men jag fick ta ett extra varv men hittade en anna väg. Och jag gillar att köra fort men att köra om lastbilar i 100 km/h var läskigt, och att bli omkörd var också.
  Och idag har vi handlat och ätit tacos och kladdkaka och har kollat lets dance och nu ser vi Big brother och har riktigt Girl talk:) Kommer sakna dig Frida.
  I morron blir de en sväng på Knalleland och försöka hitta skor och sen blir det midda på Jensens böfhus, mums:) och sen ska vi se "Hur många Lingon finns det i världen?" Och sen kanske en utgång. Ser fram emot morrondagen. Men Frida får vara chafför i min bil eftersom hon hittar, men planerar också att åka buss. Sååå återkommer nån dag:)

Byeeeeeeeeeeee

 The girls are back:)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!