Propp mätt.

Allmänt | 2011-03-20 | 18:18:51 Kommentera här! » 1 st

Kom nu hem för en stund sen och är väldigt mätt i magen. Vi har ätit middag där idag. Kassler och potatis, och blåbärs(typ glass) och äppelkaka till efterätt.
  Jag åkte dit igår till lunch och fick då pankakor och sen städade jag mormors vitrinskåp damma och torka ur och diska alla glas, och de va en del. på kvällen åt vi tacos, jätte gott. Och vi spelade Sverigespelet och jag VANN!!!!!!!!!!!! hahah aaa jag fick mycket bra frågor. 
Sen såg vi lite på tv och gick och la oss.
  Vaknade kl 7 av fåglarna, så jag gjorde en brasa och löste suduko!!!! Sen gick mormor upp och kokade riktig choklad. De är verkligen standard där. Så mofar och jag kollade lite på skidor och mormor var ute och gick och sen fixade hon med maten när hon kom hem. Då tog Sally och jag en promenad.
  Sen kom familjen och vi åt mat. Bert och Ulla kom också(nöjd nu farmor :P) och sa Hej.
Nu väntar jag på att dom andra ska komma hem och jag håller på att somna....zzzz..
  I morron fundrade jag på om jag skulle tvätta bilen, ser rent ut sagt för j*vlig ut!!!!!!!!! Men snön som föll i fredags håller i alla fall på att tina bort, och resten av snön också.

För er som förut har stört sig på min stavning(Familjen mest :P) så har jag förbättrat mig i detta inlägg tycker jag. Får också tänka på Fabricio i Brasilen som läser detta genom Google translate!!! Inte alla som har läsare i Brasilien. Men jag hoppas också att du Mikaela fortsätter att läsa min blogg hahahha:)

Byeeeee

Kommentarer
Skrivet av: Neow.se

Tack så mycket! va glad jag blir =D

2011-03-22 @ 14:55:05
Länk: http://neow.se

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!