Regn regn..

Allmänt | 2011-03-29 | 09:27:27 Kommentera här! » 0 st

Sitter nu och ska snart åka till Ulla och Ivan, har sagt hej då till Frida som gick till skolan vid 8. Och idag är det inget roligt väder i borås!!! Har typs snöat i natt och nu regnar det!!! Och så åker jag vidare till Bodafors idag, kanske tar en sväng till IKEA för att köpa 2 vaser till mamma.
  Ikväll blir det god mat vid Kikki och Peter, ibland får jag ångest för att jag kommer sakna alla, helt sjuk. Men ska ha middag för släkt och vänner på lördag!!!
  Igår var vi inne i Stan och gick runt och strosa. Sen åkte vi till Marléne och Jonas för att fira Emil. Han blev väldigt glad för sina paket och han såg väldigt lycklig ut när han fick se sin tårta som Marléne hade gjort ett fantastiskt jobb med :D
  Nu ska jag packa klart bilen och köra :)

Byeeeeeeeeeeee

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!