Remeber my name

Allmänt | 2011-03-05 | 10:09:49 Kommentera här! » 1 st

Solen skiner och de är plus grader:) Kan de bli mer underbart!!! nu på morronen har jag kollat Fame (Den nya vertionen) Tycker att den är riktigt bra!!!
  Kikki och Peter är ju nere nu över helgen och har tittat på en skola. Så igår kväll var dom här och åt ost och kex och de är ju så mumsigt att  man inte kan sluta äta. Alltid lika trevligt att träffa dom.
Idag har vi funderat på att åka till stranden, kommer bli fantastiskt i detta väder:) Man får lyckorus!!!!!  Och sen ska vi till dom ikväll och äta hemmagjord Pizza å så blir de å glo på andra chansen.
  Jag tycker inte att någon är specielt bra, men Love generation är ganska bra...

Jag har oxå söndag idag, fett jobbigt att aldrig komma ihåg vad det är för dag!!!
  Jag väntar oxå nervöst på mitt mejl från IAEA där jag får veta vem min värdfamilj är så man kan skriva brev till dom!! De är ju inte länge kvar!!! 
  Och på måndag blir de till stan och klippa håret, vaccinera mig och lämna in närvaro rapporten till Försäkringskassan, måste ju ta tag i allt sånt där innan man åker. Och Arbetsförmedlingen måste jag ju ta tag i, inget man ser fram emot....
  Nu ska jag ut i stallet och mocka....

Byeeeeeeeeeeeeee

Kommentarer
Skrivet av: Anonym

Ooo, vad vi ska sakna vår "dotter":-)

2011-03-06 @ 00:59:38

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!