Solllllllllllen:)

Allmänt | 2011-03-15 | 16:02:17 Kommentera här! » 4 st

Det har varit en underbar dag idag, synd bara att jag inte riktigt har kunnat njuta av den.
  På förmiddan var jag vid tandläkarn, fick min sista gratis undersökning, ser inte fram emot nästa år när de kostar 800 kr. eftersom jag kmr hem nästa år.... Efter de var jag en sväng inne hos Inga som fyller år idag, berättade oxå om min resa:)
 Jo vi tandläkaren fick jag sånt bananflour så jag fick inte äta på 4 timmar. Så jag var ut i min fina vårjacka som jag köpte i ullared och Longerade Dajje, han gick jätte fint, och gick jätte fint på komandot:) för börja långsamt nu och strecha benet. Och vi klarade av att hämta posten idag, eftersom han har blivitt nojig för brevlådan.
  Nu har jag kollat på OC och konstaterat att min huvudvärk kan bero på att jag idag inte har ätit när jag brukar. Så får bli mer nogrann med det.

Hade önskat att jag kunde njuta av denna dag lite mer än vad jag har gjort. Och nu ska jag skynda mig att plocka ur diskmaskinen innan mamma kommer hem :P hahah Kanske hon blir glad:P

Jo Roffa hade ju fixat min fotoramen så att minneskortet konektar med ramen. Men jag kan inte lägga in bilder på minneskortet. Blir SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ frustrerad!!!!!!!!!!!!!!!!!

Byeeeeeeee




Hahhaha Va kul vi ser ut:)

Kommentarer
Skrivet av: Roffe

Du gör ju fel helt enkelt

2011-03-15 @ 19:34:44
Skrivet av: Angelika

Jaaaa de är tydligt!!!!!!!!!!!

2011-03-15 @ 20:49:46
Skrivet av: Angelika

Jaaaa de är tydligt!!!!!!!!!!!

2011-03-15 @ 20:49:58
Skrivet av: Neo.se

2011-03-16 @ 07:14:47
Länk: nhttp://

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!