sommartid

Allmänt | 2011-03-27 | 11:23:46 Kommentera här! » 0 st

Ja idag ställde vi om till sommartid:) och igår sken solen hela dagen i borås men idag är det bara grått.
  Igår var vi på knalleland och shoppade jag köpte lite tröjor på en outlet som jag kan jobba i, 2 skor på skopunkten, det blev dagens fynd:) och lite grejer på eko hallen:)
och igår kväll så åkte vi in till stan och åt mat på jensens böfhus, jättegott:) och sen gick vi på Bio och såg hur många lingon finns det i världen och det var en fantastisk film, alla borde se den!!!!!!!!!! 6/5:P
  Idag är det söndag och vi ska ta en road tripp här runt borås, får se om jag hör av mig ikv:)

Byeeeeeeeeeee

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!