Stääääda.....

Allmänt | 2011-03-16 | 15:39:03 Kommentera här! » 8 st

Idag har jag städat mitt rum, eller det är mest att plocka upp kläder men jag har även dammat tavlor, i fönstret och kistan. men orkade inte me bokhyllan. För mycket pryttel i. Sen moppade jag hallen, luftade sängkläderna och konstaterar att jag har förmycket kläder ( hoppas inte mamma läser detta:P´) Men dom "finare" kläderna kommer jag inte ha så mycket användning av i Australien där de blir myclet jobbarkläder, vilket jag inte har så mycket av. Men rummet blev fint.
  Glömmer ALDRIG den gången pappa gick in i mitt rum, ställde sig och FILMADE mitt rum för att sedan skicka det till Peter som bevis på att de VAR stökigt!!!
Men nu är det gjort.
  Nu har jag vart ut och longerat Dajje, han går så fint fram på komandot:) Blir så lycklig!!!! Sen gick vi med När Jessika gick ut i skogen men vi vände och gick hem så nu väntar jag på att hon ska komma hem så jag kan strecha Dajje.

Fick oxå brevet om mina avgångar idag!!!!!!!!!! jag kommer flyga
Stockholm-Köpenhamn-Singapore-Adelaide!!!!!! och när vi kommer till Singapore 05,25 (lokal tid) så går inte flyget till Adelaide föräns 23,50. Så det blir en lång väntan där. Fick också veta att förutom oss 3 svenskar så är det 2 danska killar och en fransman!!! Så man har lite sälskap iaf!!!!!!
  Men nu känns det bådde taggat och ÄNU mer nervöst!!!!!!!!!! Jag är mest nervös för flygningen!!!!!!!
Så jag åker från Arlanda den 14 April kl 06,20(herregud så tidigt, vilket betyder att jag måste övernatta i Stockholm!!) och kommer fram till Adelaide den 16 April 09,20. Så det blir 2 långa res dagar!!!!!!!!!!
  Men det är det nog värt:)

Men nu ska jag gå ut!!!!!!

 Före



  Efter


Efter

Kommentarer
Skrivet av: L&E - Tävlingsryttarnaa - Från botten till toppen!

Nu ligger svaren ute :)

2011-03-16 @ 15:51:40
Länk: http://tavlingsryttarnaa.blogg.se/
Skrivet av: L&E - Tävlingsryttarnaa - Från botten till toppen!

Tur alla tycker olika :)

2011-03-16 @ 20:12:43
Länk: http://tavlingsryttarnaa.blogg.se/
Skrivet av: Kicki

;D

2011-03-16 @ 22:59:58
Skrivet av: Neow.se

Ballt att du orka städa =D !



Svar blev jätte nöjd :D

2011-03-17 @ 04:00:49
Länk: http://neow.se
Skrivet av: Fabricio

What a mess ... and I thought my room (in the red house) disorganized ... But it was very well organized ... lol

2011-03-18 @ 04:06:51
Skrivet av: Angelika

Fabricio(I will fix so your comment can be seen) Yes my room were a big mess. But I knew that I had to clean it before I go to Australia :P I dont know anout the red house but upstaires of the barn it is pretty messy !!!!!!!!!!!!!!!!

Huggs from us

2011-03-18 @ 09:28:51
Skrivet av: Fabricio

Thanks for the correction ... sometimes the translation and/or writing from portuguese to english can give margins of misunderstandings ... (sorry about it). The best reference for it, you're right, is the kitchen of the barn ...

2011-03-19 @ 23:29:38
Skrivet av: Angelika

I meant that the guys are not so good at keeping it clean:P hahaha

2011-03-20 @ 17:56:31

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!