Underbar helg!!!!!!

Allmänt | 2011-03-07 | 20:59:31 Kommentera här! » 0 st

Jag är förkyld och det vill jag verkligen inte vara!!!!!!!! Nyser å är snorig, inget för mig. Men har försköt gympa bort de, så vi får se i morron.
  Idag började jag i stallet och Dajje är fortfarande hallt, hoppas att det bara är en sträckning. Får se i morron.
Skrittade Fleur lite barbacka. och Mocka å tatt in balar för att sen fara till stan.
  Där jag gick och klippte mig vid Lina på  Hair and face. Skönt att bli av med en bit. Och sen köpte jag ett minneskort till min fotoram så jag kan få in så mkt kort som möjligt! Och sen blev de en sväng till Arbetsförmedlingen där jag mötte en virrig tant!! Sen bar det av till Lassarettet.
  Gick oxå fel, gick dit vi vaccinerade oss 07, turist-nånting. Satt där en stund sen frågade jag vart jag skulle och då skulle jag fill infektionsavdelingen helt åt andra hållet där jag fick sitta i 45 min innan de hända något!!!
  Vidsade sig ixå att hon som gav mig vaccinet var hon som gav mig det då 07. Hon komihåg att jag svimmade. Det var lite roligt:) Så NU Australien så är jag redo.
  Väntar änu på att Dansken ska skicka papprena om min värdfamilj. Vill veta NU!!!!!!!!

I helgen var vi också på Svarthäll med Kikki å  Peter, Jessika tog undebara bilder (http://pphotographer.blogg.se/)
Och sen fikade vi och gjorde Pizza på Austers.
  På söndan åkte jag och Jessika med K & P när dom skulle kolla sista gången på skolan och sen åt vi mat.
  På kvällen åkte vi till Morbror Tobe som blev 39 år!!!!!!!!!!!!!! Hahah han börjar bli gammal!! Han bjöd på God smörgåstårta och Kladdkaka, mumms:)

 I morron ska jag städa på övervåningen på Laudgården för dom ska ha möte och så ska jag handla till smörgåsarna oxå. Sen vill jag att Dajje ska vara frisk i benet!!!
Nu ska jag ta en dusch och kanske se nån film, beror på hur många familjemedlemar de är kvar:P

Byeeeee

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!