våren gick fortare än den kom:(

Allmänt | 2011-03-28 | 08:43:17 Kommentera här! » 2 st

Ja som ni kanske såg så kom snön till Borås igår, verkligen deprimerande!!!!!!!!!!!!!!
  Gårdagen bestod av att vi tog en sväng förbi Ulla och Ivan som jag tänkte hälsa på i morgon. Vi bodde hos dom för flera år sen när vi var här på semester så tänkte överraska dom i morgon:) Och sen skulle vi försöka att promenera vid en sjö men hittade ingen bra gångväg om man nu inte har sjötomt. Så vi promenerade här hemma, och det blåste väldigt kallt!!!!!!!! Sen kollade vi Ebba och didrik, Snabba cash och i taket lyser stjärnorna!! Riktigt bra alla 3.
  Sen såg vi stockholm-båstad, var väl sådär.... Sen såg vi luftslottet som sprängdes och lite på big brother och Roza åkte ut, vilket jag tyckte va synd eftersom jag tycker att Vanessa skulle ha åkt, men det var gulligt att Nickey satt i publiken:)
  Nu sitter jag ensam och ser Jims värld och ska möta upp Frida i stan sen när hon slutar vi 12, så ska jag få kolla in Borås:P och inser hur litet Gotland är när man här på 5 min ser 5 polisbilar och av ALLA bussar jag har sätt så är det bara kvinliga chafförer!!!!!!!!!!!!! 
  Och så kanske jag läser ut min bok, känns som jag har missat en del hoppas att det blir uppklarat!!
  Och ikväll ska vi åka till Marléne och Jonas och Emil för att Emil fyller år, jag tyckte jag hörde något om pankakstårta och det ser jag fram emot.
  lite nervös för resan mot Bodafors i morron i detta vädret, Vad F*N skulle skiten ner och göra, men jag ser lite blå himmel och hoppas att solen skiner på bra idag!!!!!!!!!!!!!!!!
de var allt för nu!!!

Byeeeeeee


Kommentarer
Skrivet av: ROBIN HOOD

sv: aha okej! :D men i hela sverige då, vem är den bästa skådespelaren då, alltså av alla svenska som finns? :)

2011-03-28 @ 14:41:57
Länk: http://robinhoods.se
Skrivet av: Anonym

sv: aha okej :) - själv gillar jag nästan alla, tx björn kjellman, peter haberg, mikael bersbrant, joel kinnaman, helena af sandberg, susanne reuter osv :D

2011-03-28 @ 20:45:04
Länk: http://robinhoods.se

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!