Vimmelkantig och fantastiskt lycklig:)

Allmänt | 2011-03-09 | 11:19:57 Kommentera här! » 0 st

Har inte sovit något vidare i natt eftersom jag vaknade med nån slags migrän, eller så var de myror i skallen :P
Så det var riktigt jobbigt att gå ut till hästarna så de blev inget extra där på morronen. Ska därför gå ut å mocka osv nu. Men efter en kopp Kaffe å 2 smörgåsar (och 2 ipren, fast jag försöker sluta med de) så försvann huvudvärken.
  Fick oxå ett mail från Emma i Australien. Hon jobbar på IAEA där nere och har sagt att jag nog kommer trivas jättebra där. Hon sa att dom driver en ridskola på sidan om sitt lantbruk så hon sa at jag kommer få rida mycket och kanske kommer få vara lite lärare de hade vart jättekul!!!!!!!!!! Så nu är jag riktigt taggad. Dom har mjölk kor oxå Jag har ju inte varit med och mjölka på MÅNGA år och när jag har hjälpt pappa så har jag ju varit vid kalvarna. Men de löser sig. Är bara jätte glad att jag kommer iväg.
  Igår chattade jag med Alexanders Kompis Volvo-nörd-Malm :P hihi Och han hade haft tankar på att oxå åka genom IAEA men gjorde de inte. Hade vart kul att ha med sig någon man känner. Men jag hoppas att jag inte ska lida avmin Volvo klåda där nere, förhoppningsvis :P hahha

 NU har jag bakat choklad snitt till mötet ikv där jag ska göra smörgåsar och ´fixa kaffe.
Jessika och jag skulle rida igår, men dajje går inte rent. Haltar i traven... Han är ju gamal och jag hoppas att de inte är något allvarligt så idag blir det at kleta på linnement. Han kan ju inte vara hemma i hagen medans Jessika rider för då travar han bara runt och belastar benet och vill inte ha honom bunden i stallet för då rycker han och förstör grimmorna så jag får ha honom i grimskaftet.. Får böja strecha benet oxå.. Hmm inte roligt för han är ju jätte fin just nu.

Och jag väntar och VÄNTAR  på mailet från IAEAs kontor i Danmark VARFÖR HÖR DOM INTE AV SIG!!!!!!!!!!!!
Vill ha biljetter och sånt nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ajaa får väl se om de dimper ner nått i inkorgen idag!!!!!

Byeeeee
  Jag och Dajje.

Fotograf Lillasyster Jessika Bjersander
Pphotographer.blogg.se

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!