Day off

Allmänt | 2011-05-13 | 08:17:19 Kommentera här! » 2 st

Ja idag är jag ledig och förkyld, så jag knaprar lite ipren då och då :P
  Har inte gjort så mycket idag, bara mest vilat. Men jag fick oxå rida den ny hästen Missy Helt annorlunda mot Dajje, men ett tag till så ska vi nog kunna bli bra kompisar!
Har också kommit en bra bit i min bok "Water for elephants" på engelska, men det går ganska bra!! Och ikväll ska vi äta kött och potatis!!!!!!!! MUMS:)
  I morron kommer delar av familjen att åka vid 5 och sen är jag ensam hela helgen så det blir mjölka, mata kalvarna och rida. Kanske en sväng in till Meningie oxå.
  Fick låna nån slags luft ångare så att jag ska ha det lättare att sova eftersom jag hostar så mycket, och det luktar kalyptus, samma som vi har i bastun!!
  Hittade en kanal igår som visar One tree Hill!! dom var redan inne på säsong 3 men bättre än ingentin:)

Återkommer om det händer något!!! byeeeee

Kommentarer
Skrivet av: Farmor/Farfar

hej sköt om din förkylning vilken fyllefest du var på ta det försiktigt med spriten kom ihåg hålla tillvänster ridstövlarna kom till användning är bra KRAMAR

2011-05-13 @ 09:13:53
Skrivet av: Angelika

Jaa det var drag där!! Ja hålla till vänster går bra till Meninge, men sen är de kört :P Ja det gjorde dom verkligen!!

2011-05-13 @ 11:11:37
Länk: http://angelikabj.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!