hej all där hemma

Allmänt | 2011-05-17 | 12:08:25 Kommentera här! » 2 st

Ja livet i Australien rullar på, Efter en lång helg var jag ledig igår måndag. Då jag vaknade typ vid 8, men har varit halv vaken sen 5 för att hundarna skäller.... Sen så läste jag min bok och somnade och när jag vaknade så tog jag en sväng till Meningie för lite shopping :P Och när jag kom hem så red jag Missy och sen gjorde jag nog inte så mycket.
  Idag tog jag in korna på morronen, och jag lovar, DET VAR FROST!!! Så jäkla kallt!!!!!!!!! men korna traskade på. Men det var förlite luft i ena däcket så det var astungt att köra. Och mjölkningen gick bra, sen var det frukost :) Sen kom provmjölkningsgrejerna så vi fixade de, sen hjälpte jag Carolyn att ge kalvarna! Sen gjorde jag inte så mycket.
  På eftermiddan hjälpte jag Sabine och Nigel att ta in dom ny kalvade och sen körde jag och Nigel ut halm och sen var det dax för provmjölkning. Men det skötte Nigel och Sabine!!
  Så nu sitter vi i soffan och slappar och har ätit pumpa soppa!! Jag måste också läsa ut min bok eftersom vi ska se den på bio snart!! Och det blir inte mkt tid för att läsa....
  I morron är det provmjölkning på morronen och jag tror att det är jag som ska ta in korna.. sååå det är snart lägg dags (19,40) hahha

BYEEEEEEEEEE

Kommentarer
Skrivet av: sis!

Har sett filmen. AS bra :D

2011-05-17 @ 19:27:40
Skrivet av: Angelika

aa alla säger de. så jag skyndar mig att läsa :)

2011-05-18 @ 05:32:34
Länk: http://angelikabj.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!