hej hej

Allmänt | 2011-05-04 | 01:54:31 Kommentera här! » 1 st

Ja nu sitter jag och ser nyheter och har ätit fukost. Jag och Carolyn mjölkade på morgonen och det gick bra, hmm måste lära mig att coop on och får väl se hur det går.
  Igår så hade jag "körlektion" med nigel. Körde honom till Meningie och körde sen till Elin för att lämna pengar så hon fixar min biljett! 
  Det här eventet är typ i klass med hultsfred, fast lite större. Väldigt Australienskt sa Mel, så japp :)
  Och när jag körde hem från Elin så hoppade det 3 kängurus över vägen. Förstå att jag blev lycklig :)
Får se vad jag hittar på idag. Idag när jag tvättade uppsamlingsfollan så fick jag vattenslangen i huvet det gjorde ont, fick en bula med!!!
 ja mycket annat har jag inte att berätta!!! Så hopppas att alla har det bra!!

Puss och kram

Kommentarer
Skrivet av: Farmor/Farfar

hej det var roligt att prata o se dig igår onsdag blev det ingen golf detvar snö på banan kallt så jag tog gymet istället idag har det bara varit +10 ingen värme att sola i Terese kom in förbi hade jobbat bra att du tar körlektion vänster kör för siktigt HA DET BRA KRAMAR av FAMMO/FAFFA

2011-05-05 @ 18:38:39

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!