hmm

Allmänt | 2011-05-25 | 13:56:40 Kommentera här! » 0 st

Känner faktist inte riktigt för att blogga, men livet här på gården rullar vidare. Igår så hjälptes vi åt med kon som hade stängsel runt klöven!! Och det var 3 cm in så det låg emot benet!!! Fett äkligt, får se om hon överlever!!! Idag har vi tatt in 6 nykalvade, och det betyder 6 nya kalvar i morron,.
  Sabine åker til Melbourn i morron, och vet att jag kommer bli själv hemma på söndag, lördag vet jag inte. Men jag vet att jag kommer att mjölka freda, lörda, sönda.
  Kom hem för en stund sen från Tea på chees factory. Znitsel mums :)

Jaaa nu ska jag se tv, har sov morron, men kommer vara klarvaken 6,30. haha kan väl alltid läsa min bok, som jag snart är klar med!!!

Byeeee

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!