lååång helg.

Allmänt | 2011-05-15 | 04:39:55 Kommentera här! » 0 st

Det har vari´t en låååååång vecka. har mjölkat mycket, och jag är trött.
  Var ledig i fredas, och på kvällen kom Mels föräldrar, och vi åt kött och potatis :) de  var gott.
  igår lördag så mjölkade jag och Carolyn och sen gav vi kalvarna. Sen red jag Missy, det gick ganska bra, hon är skit rädd för grisarna. Sen åkte jag in till Meningie för att kolla football med Hästen och Ben. Det var ganska förvirrande, men kul att se och sen hem och ta in korna och mjölka. När jag kom hem så gav jag hästarna och lagade Macaroni and chees, smakade väll sådär, ,men det duger. Sen kom Ben över och vi kollade Australia, minns inte att den var så lång :P Men den är fett bra!!
  Mitt rum luktar som våran bastu av min luft ångare, har íngen feber men jag hostar som jag rökt i 50 år!! men i morron är apoteket öppet och i morron är jag ledig, ska bara sova och läsa och rida Missy.

Hoppas allt är bra med er där hemma!!!
Ha det bra!!! Byeeee

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!