Ledig helg :)

Allmänt | 2011-05-23 | 02:50:51 Kommentera här! » 3 st

Ja då var denna lediga helg över, nu väntar 7 dagars arbete!!!
  Igår tog jag det lungt på förmiddan och efter lunch så åkte jag och Heston och Ben till MT Barker och kollade på pirates of Carabben:) Tyckte faktist det var den bästa av dom 4.  Och det finns en fantastisk radiokanal som spelade 80-tals låtar (Aha, Bryan Adams och Roxette) Men Heston vill inte tro att Roxette är SVENSKAR för att dom sjunger på ENGELSKA och inte på SVENSKA!!!!!! Snacka om att jag fick DAMP på han!!! Och sen fick jag se något underbart!! HUSQVARNA affär!!!!!!!! Jag skrek SWEEEEEEEEEDISH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hahah hann nästan ta kort på den!!!!  Och när jag berättade de för Sabine så sa hon, det är inte svenskt, det är Japanskt. Och jag bara NEJJ!!!!!!!!!!! Så lite svenskt i Australien finns det allt!! Och vi SKA åka till IKEA snart så jag får visa Heston vad SVENSK mat är!!!!!!!!!!!!!!!!! :P
  Skypade med mamma och Roffa i lördas, och Roffa bad mig att skriva ner vem alla är och vad dom har för "roll" här.

Melenie-Host mamma
Nigel-Host pappa
Charlotte, Millicent(mille) Eliza- Barnen
Sabine-Tranee från Danmark
Carolyn-Anställd på gården
Elin-Gotländsk tranee som jobbar på en gård på andra sidan stan.
Ben- Kanadensisk tranee som är på samma gård som Elin.
Heston- Tranee från Californen bor på granngården
Emerson- Svenskk tranee som kom hit samtidigt som jag och bor i lamaroo!

Tror att det var alla!!

Puss på er alla!!!!!!!

  Husqvarna syns lite i kanten!! Men det är väl SVENSKT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Skrivet av: Roffe

Bra där Angelika ! skulle husqvarna japanskt ! skulle inte tro de naj håller å funkar lite för bra för de :)

2011-05-23 @ 17:08:42
Skrivet av: Angelika

Jag menar de!!! Men ingen tror mig!!!!!!!!!!!!!

2011-05-24 @ 00:54:41
Länk: http://angelikabj.blogg.se/
Skrivet av: jessikaa

sv: men hon är i skolan..

2011-05-25 @ 11:04:04
Länk: http://pphotographer.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!