ledig

Allmänt | 2011-05-03 | 02:19:37 Kommentera här! » 0 st

Sitter nu och ser på Nickelodeon med lilla Eliza för idag är det min andra lediga dag!!
  Igår gjorde jag iinte så mkt. Jag läste lite på morronen och sen såg jag en stund på " valentines day" denvar ganska bra! Sen åkte vi in till Meningie för att tjejerna skulle på dans och jag gick till banken för att fixa ett konto och kort. Så snart har jag ett rosa bank kort :)
  Jag är ledig idag me får se vad jag hittar på.... Jag är ledig i helgen också och då ska jag följa med Elin på nån eventgrej. så det blir helgen de :P
Sen blir det en lång jobbar vecka :)

Hoppas allt är bra med er där hemma!!!!!!
Puss och kram
Byeeeeeeee


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!