Regn regn...

Allmänt | 2011-05-01 | 02:58:15 Kommentera här! » 2 st

Ja denna helg har det regnat!!
  Har nu diskat 3 gånger själv och inget har exploderat eller gått sönder så de är bra :)
Eftersom Mel och Nigel och tjejerna är iväg på tävling så är jag ensam hemma, så just nu sitter jag och ser vänner.
  Ska gå ut ich kolla tjurarnas vatten, sen ska vi hämta in kor med kalv i eftermidda.
Igår skypade jag med Kikki eftersom jag trode att jag skulle skypa med familjen kl 12, men det var kl 1. Sen skypade jag med Mumma och fammo, faffa trodde inte riktigt att det var jag :P Men dett var roligt :) 
 ja mycket annat har inte hänt jag är nu ledig måndag tisdag så jag får väl se vad jag ska hitta på :)
ha det bra!!!

Byeeeeeeee

Kommentarer
Skrivet av: Nilla

Hej Aussie! :-)

Det låter som du har anpassat dej redan till livet i Australien! Jätteroligt att se att det går så bra och att du trivs! Det känns som du har hamnat på en perfekt plats i världen, passa på att njuta av varje sekund som du är iväg.

Jag kommer att fortsätta följa din blogg, bra blogg oxå btw...

Må jättegott och ta hand om dej, du är den bästa bondbruden från Gotland nu! ;-)

Kramar från Nilla

2011-05-01 @ 19:43:55
Skrivet av: Angelika

Tack nilla.

Jo jag trivs jättebra. Familjen är jätte härlig och det är faktist ganska kul att mjölka :P hahah

Ha det bra!!!!!!

Puss å kram!

2011-05-02 @ 01:38:40
Länk: http://angelikabj.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!