Segt.

Allmänt | 2011-05-12 | 00:53:28 Kommentera här! » 2 st

Ja jag har märkt att min uppdatering är lite seg, men jaa, Det händer inte så mkt här. Förutom att det regnar och det är ju lagom kul. Häromdan när jag hämtade korna så började det regna och jag blev genom blöt!!!! Och igår nör det regnade hela dagen och jag tog på mig regnkläder nej då regnar det inte!!! Och det var ju lagom kul!!
  Har också lärt mig hur man cooping on mjölkmaskinerna, hur man förbereder mjölkanläggningen. Så jag börjar att lära mig!!
  Är ledig i morron, så det blir nog bara att vila bort förkylningen!!!! och sen är jag ensam hemmma i helgen så skype i helgen familjen?! Jaa vad mer kan jag berätta?! Det blåser typ orkan här varje dag(inte riktigt orkan kanske men det BLÅSER) och igår fick dom hem en ny häst som jag kan rida, så förhoppningsvis blir det lite ridning i morron :)
  Har också blitt förkyld, började med att halsen var helt tjock men nu har det gått över till hosta!!! F*ck!!!!!!!!!!!!! Men ingen feber än PEPPAR PEPPAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

De va väl de de, hoppas ni har det bra!!!
Puss och kram!!

Kommentarer
Skrivet av: terese

vi ska till peter o kicki i helgen men vi kanske kan skypa ändå

2011-05-13 @ 21:24:18
Skrivet av: Angelika

Jo jag såg de på hennes fb. Jag vet inte om jag är hemma, men ring runt 12, halv 1

2011-05-14 @ 04:35:39
Länk: http://angelikabj.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!