Shooo är inte mina rubriker fantastiska!!!

Allmänt | 2011-05-19 | 01:08:26 Kommentera här! » 0 st

Ja då har man varit med och provmjölkat, och det var att jämnföra med Football förvirrande!! Men det gick bra.
Jag hämtade korna i en ny hage, men det gick bra. Sen gav vi kalvarna, Sen  körde vi ut hö elr rättare sagt halm. Efter det skulle jag åka och ta in en ko som va kvar i den gamla hagen med en kalv, och när jag kommer dit så är de en kalv till som ena frambenet hänger helt löst, men han sprang iväg så jag ska åka och se om jag kan hitta den idag!!
  Ooch så hade vi en ko som kalvade på morgonen men jag såg att hon låg på samma ställe så jag och Nigel gav henne 2 dropp påsar, och det verkade som om kalven inte hade fått i sig råmjölken så  hon bara låg ner. Och sen fick jag mjölka efter som Sabines förkylning har blivit värre(men min har blivit bättre!!!) Och när vi var klara så gick jag ut till Nigel som var hos kon och hon hängde i traktorn och när vi skulle ge henne vatten så attakerade hon oss!!!!!!!!! Så hon kom loss från traktorn men hon ramlade ihop direkt, så vi gav henne en påse till och gav kalven mjölk och lämnade dom där och hoppas att hon är bättre idag!!
  Sen var det dags för Tea at the Chees factory, Mumsigt :) Träffade Elin som kom tillbax från sin tripp!! hon hoppade bungy jump!!! Lovar er att det kommer jag aldrig att göra!! Och så satt vi ihop med lite annat folk och det visade sig att dom skulle åka nån stans på lördag så vi hängde på. Så mamma jag menade du att vi skulle prata på min kväll elr din kväll?! Men du kan ringa min mobil, Australienska mobil om det är nått!!!
  Nu ska jag ut och ge hästarna och sen leta efter kalven!!!

Byeeeeeee    Min älskling!   Puss på dig min lilla häst!!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!