I Morron är en annan dag!

Allmänt | 2011-10-22 | 15:38:58 Kommentera här! » 0 st

Ja sitter nu här LEDIG och ska inte jobba på 2 veckor. För på Måndag kmr Mamma Pappa Terese och Jessika!!!!!!!!!! Ska bli spännande att träffa dom!!! Har ju inte fysiskt sätt träffat dom sen April!!! Men tackar för skype!!
  Idag var vi lediga och ja jag var ordentligt bakis. Tänker inte berätta vad som har hänt, eftersom Farmor läser min blogg!! Men det var kul. Men hemresan var mindre kul!!!
Idag har vi spenderat dagen på Nicks gård.. Han visade oss runt och sen kollade vi film/sov en del. Sen kollade vi när han mjölkade och sen åkte vi hem en stund. Sen åkte vi till Rasmus gård för att äta midda och kollade the hangover, men jag somnade i mitten!!
 Så nu sitter jag här och laddar upp bilder på facebook. Får väl se vad jag ska hitta på i morron!!!

Puss å kram

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!