Hallelujah

Allmänt | 2013-04-21 | 03:18:36 Kommentera här! » 0 st

DET SPÖ REGNAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Men inte så kul när jag matar kalvarna och dom och jag är dy blöta!!!!!!!!!!! Men nu ser vi fram emot att hagarna kommer blir gröna!!!!!!!!
  Igår var vi bjudna på överraskningsfest för Alana. Hon hade ingen aning och blev jätte överraskad!! Så jag stannade till 22,30 för jag jobbar idag. När jagg nästan är hemma så ringer Jack och säger att dom av misstag har låst in nycklarna i bilen!! Så jag fick åka hem och hämta nycken och sen åka tillbax ut dit och låsa upp bilen. Så nu står det 2-1 till mig att låsa in bilnyckeln.
  Denna vecka ska vi provmjölka tisdag, onsdag. Sen har jag och Li (den nya svenska tjejen) bestämmt att åka till Adelaide på lördag för att shoppa. Och sen går vi nog på footy fest på kvällen...
 
Nu ses vi snatrt!!!!!!!!!
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!