Just like you are a mirror.

Allmänt | 2013-04-04 | 06:03:00 Kommentera här! » 2 st

Ja nu kommer vi snart hem!!!!!!!! Landar i sveriärge den 29 maj!!! Längtar!!
Så jag ber er alla nu att träna på eran engelska!!!!!!!!!!
Igår fick jag en riktig smäll av en ko. Eller hon sparkade på stången som går runt karusellen och jag höll på att mjölka en annan ko, och när den andra koen sparkade hade jag min läpp på stången och fick en FET FLÄSKLÄPP!!!!!!!!!!!!! Lagom snyggt idag... Men fan vad jag hatar kvigor!!!!!!!!!!!!!
Men men VI SES SNART!!!!!!!! :D

Kommentarer
Skrivet av: Mamma

Äntligen, det ser vi fram emot. Jag har läst A walk to remember på engelska hoppas att det räcker!

Svar: hahah ska jag skicka hem en annan av Nicolas Sparks böcker :P
AngelikaBj

2013-04-05 @ 09:15:40
Skrivet av: Roffe

de är väll lättare om två lär sig svenska än att 10/20 stycken lär sig engelska

Svar: Men ni kan ju redan engelska, ni behöver ju bara lite uppfriskning :P
AngelikaBj

2013-04-07 @ 19:44:01

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!