Bf2b är för HÄRLIGA!!!!!!!

Allmänt | 2009-04-03 | 19:54:03 Kommentera här! » 2 st

Idag hade Bf2b varit på utflykt. höj nu inte på ögonbrynen, för den FANTASTISKA solen lyste på oss idag:) När Bettan kom med bussen så hade hon backat på ett staget så plast listen hade ramlat av och så hade plåten blitt tillbucklad, Under tiden så sjunger Caroline af rugguggla "Snälla, Snälla" jag tkr nu att skolan ska stämma henne för kostnaderna för bussen!!!( BTW så är redan skjutdörren SUPER KASS, har typ varit de i 1 år)
Men vi bussade iaf ner till Eksta kusten. Denna vakra kustväg. Kiki du har varit dät:P
På vägen ut var det dom underbara DJ:arna Angelika/Moa. Ville ha så mkt musik det gick. Dom kanaler vi kunde välja på var P3, Rix fm & Radio Gotland, hmm vi 9 blev det kris.... Då var det nyheter på alla kanalerna!
Men när vi kom fram blåste det FRISKA VINDAR & SOLEN smekte vår bleka vinter kindar( Poetiskt inlägg)
Vi började gå, det var de våran utflyktt gick ut på. Havet glittrade, Solen lyser & HUMÖRET var på TOPP!!!!!!!!!!!
Kan man bli mer lycklig. ja vi knatade på. Men det roligaste hände när vi satte oss i bilen igen och bussade tillbax ( Gotlands bästa DJ:s var såklart på plats) då The Ark spelades. Jag hör några ynka rop på att vi ska byta låt långt bak i bussen, men Moa å jag vrider upp å alla sjunger me å headbangar de bästa man kan! Då hör jag dessa ynka rop igen men vi vrider upp! Då kommer Svantes sko farande. Då blir Bettan INTE glad. Men alla sjöng iaf glatt med i Barbados-Kom hem. Även Moa såg jag headbangade lite i smyg.

Denna underbara dag tar inte slut där!! Nej, när jag kmr hem går jag till grannen å lånar hennes hund å så promenixade jag med hunden Tiia i drygt en timma. Nej jag tyckte att jag behövde gå en stund till. Men när jag gick in å kollade på Beverly Hills så känner jag att jag har blivit BRUN på mina kinder:)

Ja en kort dag, men en helt UNDERBAR dag!!!!!!!!!!!!! Vrf kan inte ALLA dagar var lika UNDERBAR dom denna!!!!!!!!!!!!!!!!!

Puss på ER

Kommentarer
Skrivet av: Moa

Helt fantastico dag! Och jag headbangade INTE! Fick nog nåt ryck eller nåt :P Moooooviestaaaaar, mooooooviestaaaaar, you think you are a mooooooviestaaaar..! :DHaha Svantes sko-satan var läbbig alltså :P

2009-04-03 @ 20:51:41
Länk: http://feversandmirrors.blogg.se/
Skrivet av: Moa

Btw, headbangar man till barbados? :O Haha :P

2009-04-03 @ 23:49:40
Länk: http://feversandmirrors.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!