Dajje<3

Allmänt | 2009-04-26 | 20:29:25 Kommentera här! » 0 st

Det har då varit en lugn helg. Och en lugn vecka.
Igår plockade vi pinnar vid byggdegården. Fick årets första BONDBRÄNNA!
Fammo sa att hon inte hört det ordet föräns typ 10-20 år sen. När vi kom hem så bjöd mamma in granntantarna på fika.
Så jag å Jessika bakade rulltårta och chokladsnittar på drygt 45 min.
Idag så har vi mockat hagen, snacka om att jag är brun i ansiktet å på armarna.
Och min lilla häst stog i stallet å hade ont i benet.
Sen gick vi in och grattade Malin och Annika. Samtidigt så spanade jag efetr vetrinären som skulle komma å kolla min häst. Men inte kom han.
Men tillslut kom han. Han tog tempen, normal, sen könde han på hovarna och lyssnade på magen.
Men hade fång. Men inte i så alvarlig dos. Så han fick smärtstillande och ska få nått i 10 dagar.
När han skulle spruta in det smärtstillande så ville han inte stå still. Näää de tyckte han va läskigt. Men till slut så.
Så det blir box vila i 3 veckor. Ush va tråkigt. får väll aktivera honom på nått sätt.
I morron är det hästprov. Och på Tisdag är det nationellt prov. Återkommer med vad som händer.

Bye

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!