Happy Happy

Allmänt | 2009-04-01 | 20:13:31 Kommentera här! » 2 st

Sitter nu här och är mätt, och HAPPY. På Måndag kl 15.15 smäller det! Då ska jag ta hål i öronen:) Shoooo
Jaaa de gjorde ju inge ont sist jag tog. Men vi får väll se. Moa kanske får hålla mig i handen:P
Moa ska ju ta hål i naveln till badsesången.

Idag har varit en soft dag. Lite lektioner. Soft. Slutade efter provet. Moa å jag knatade ner till busstationen. Där vi funderade på hur Alkisar har det innan dom kommer in i det "mörka", har dom barn, isf har dom nån kontakt, hur tänkte dom sig sin framtid när dom var typ 16-17 år?
Moa sa: Angelika, Du måste skjuta mig om jag blir alkis!
Angelika sa: Nää, men jag ska hjälpa dig ur det!
På bussen funderade vi oxå på vrf inte vi satt vi ringmuren och SOLADE!

Because we love the SUN!!!!!!!!!!!!!

När jag kom hem tog jag min häst och gick en tur i skogen. Mysfaktorn var hög! såg ÅRETS första Citronfjäril:)
Våren é på gång.
Sen moppade jag tebax till stan där jag skulle ha mitt utvecklingssamtal. Men eftersom jag alltid planerar så långt innan så moppade jag hemifrån kl 14.47. satt i skolan 15.30. kl 16 hade jag min tid. Men men.
Samtalet gick bra. Någon i vår klass tycker att vi är taskiga mot varandra. Det tycker inte jag. Jag tkr att allt ligger på en skojnivå. Men vi får väll försöka göra något åt det.

jaja nu har jag tråkat er:P

Bye

Kommentarer
Skrivet av: Moa

Haha det kan ha varti jag som var "någon" men dom måste ha missuppfattat mig totalt! Jag tycker ju inte heller det!



Haha så går det när du är en sån tidsoptimist :P

2009-04-01 @ 20:48:29
Länk: http://feversandmirrors.blogg.se/
Skrivet av: Farbror R

Jaha ja så de är på måndag unga fröken kommer at få utegångs förbud fram till hösten ! :):):):):)

2009-04-02 @ 21:21:00

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!