Hell´s Angels<3

Allmänt | 2009-04-28 | 20:38:59 Kommentera här! » 0 st

Om ni hörde att dom har gjort en husransakan vid Hell´s Angels högkvarter så kan jag medela att jag å Moa inte va där. Nej sånt håller vi inte på med, vi gör det vi gillar mest, crusa på vägarna med våra PGOer!!!!!!
Ja vi moppade till skolan eftersom vi inte vet hur dax vi slutar för vi har nationelt prov.
Ja men iaf så började vi med writing, det handlade om "gender in the 21 century" Ja det gick ju å svamla på om det med.
Vi började 8 å jag var klar vid kvart över nio. Sen skulle Moa till sin APU plats så då strosade jag på stan, köpte ett par vita leggings. Sen crusade jag runt i city. Ringde Moa å vill bjude på lunch, men det ville hon inte ha,  så jag åkte ner till henne. Hon gjorde sin APU ENKÄT (fult ord!!!!!!!) Jag var den första som fick fylla i den:)
  Sen åkte vi tebax till skolan å hade speaking. Integreti and tecnology. Gick bra. Jag Moa å Daniel blev nöjda och vi hade ett bra upplägg.
  Sen körde vi hem å sen var jag i stallet en stund. Min häst irrar runt i stallet så duset ligger längs väggen. Å så mockade jag hagen. Å då kom glassbilen som nästan höll på att köra över mig. Men jo tack jag fick leva.
  För ungefär 2 timmar sen så körde jag ned till pappa med lite mackor. Sedan bestämmde jag mig för att vara lite intresserad och spendera lite kvalitets tid med min far. Så jag åkte i traktorn när han plöjde, vilket jag inte förstår mig på. Man plöjer på diagonalen men sår vertikalt. Hmmmm bönder å deras åkrar. Ja nu är jag hemma iaf å har nattat mina hästar.
  Börjhar inte föräns kl 15 i morron så jag får se vad jag sysselsätter mig med i morron.
Annars har det inte hänt så mkt.

Bye

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!