Julen vara fram till påska....

Allmänt | 2009-04-13 | 19:01:16 Kommentera här! » 0 st

.....Nej det var inte sant, för däremellan kommer fasta!
Ja nu är påsken över för i vår, så oxå påsklovet. avslutades lite läskigt, ´men det kmr senare.
Ja.. på påsklovet har jag inte gjort NÅGOT!!!!!!!!!!! Elr jo i Måndas moppecrusade jag å Moa på våra AS COOLA=)
Pgo Moppeder in till stan. Jag fick nålar genom öronen, Moa fick genom naveln, btw var den tight:P
Sen moppade vi hem, Men när vi var klara å klädde på oss(jag i min overall) så kom de 2 snygga killar ( Ja Moa, dom var snygga) till bilen som var parkerad bervid våra COOLA moppar!!!!!!! OJ vad dom GLLODE!!!!!!!!
Men vi är COOOLA iaf:P

Sen har jag ridit i skogen me hästarna. Jo nu måste jag berätta vad som hände i em.
Jag å jessika skulle ut i skogen me hästarna. När vi kommer till foderkorvarna så kommer det en bil!
Jag rider över vägen (BTW tillhör Gotlands Mjölk) för att de låg däck på andra sidan. När jag knappt hunnit över vägen GASAR den jävla bilen precis brevid mig å min HÄST, så han hoppar ut nästan ut framför bilen, men  vet inte om han blev rädd för bilen elr korvarna!?  men FAN va rädd jag blev!!!!
när han hoppade till så kollade jag in i bilen och halv skrek "VA FAN!!!!!!!!!!!!!!!" sen så gasades de igen då skrek jag för full hals "JÄVLA IDIOT"
Sen när vi skulle trava så kunde jag inte rida lätt för benen skakade. Såg bara hur hästen låg på motorhuven ohc sen ramlade ner och var dör!!!!!!!!!!!!!
FUCKING JÄVLA IDIOT!!!!!!!!!!!!!!!!! INGEN RESPECT FÖR HÄSTAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DET ÄR VÅRAN VÄG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HAN SKALL VARA JÄVLIGT LYCKLIG ATT DAJJE INTE SKADADE SIG!!!!!!!!!!!!!!!!!! OCH LYCKLIG ATT HAN INT MÖTTE MIG I SKOGEN!!!!!!!!!!! DÅ SKULLE JAG SÄGA " DET FINNS ANDRA VÄGER UT TILL SKOGEN UTAN ATT GASA OM HÄSTAR ELLER KÖR PÅ DOM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ushh va läskigt de va!!!!!!!! Sen åkte jag me pappa i traktorn till Austers, sen åkte vi alla ner till Svarttäll å fikade. Men det va dimmigt på sjön. Men de blåste inte....
I morron börjar praktiken. Återkommer med hur det känns i morron.
Nu ska jag äta!!!!!!!!!!!

Bye


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!