Blodet rusar

Allmänt | 2009-08-22 | 17:41:05 Kommentera här! » 2 st

Idag har varit en soft dag.
Hade mitt kafferep. Men det varade inte så länge, dom gick hem ganska fort.
När jag kom hem å hade vart hemma typ 30 min. Så började blodet rusa, Glömmde jag att släcka ljusen?! Så mamma å jag for ner på Slite. Å ja dom var släckta.
Nu sitter jag här å bifogar bilder till Malm, eftersom han inte tog med sig Kameran till Skellefteå, via mejl. Det är typ 200 bilder!!!!!!!!! Suck, bara för att hans msn inte stödjer delade mappar!!!!!!!!!!!! Stört!!!!!!!!

Ikväll blir det att sitta hemma. Fan aldrig händer det nått kul! fan...
Mamma å pappa ska på kräftskiva..... Men det är nog ändå inget roligt folk där.

Å snart är det skolvecka igen:( Fast Månddagen ser jag fram emot:)
Annars kmr det väll inte hända så mkt mer.....

Byyye

Kommentarer
Skrivet av: Kicki

Värst vad du pratar om Malm=) Hoppas er kväll blir angenäm nu när mamma o pappa är borta. Vi ska ha kräftskiva nästa helge med Hampus pappa o några grannar till. Hur blir det med APU:n i höst då!! Kram på dej dotra mi

2009-08-22 @ 18:55:57
Skrivet av: Anonym

Se till att nåt roligt händer då, istället för att gnälla!!

2009-08-22 @ 19:13:04

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!