Första dagen med Schema....

Allmänt | 2009-08-25 | 20:27:26 Kommentera här! » 0 st

Som sagt Första dagen med schema. Hade 2 lektioner=) Meee like=)
Först hade vi Arbetsmiljö å blaa nånting. Så där första lektion. Hittade på lite vad hur vår arbetsmiljö var och hur vi vill att den ska vara.
Sen hade vi nått med Spättan... Vi pratade mest om igår och vad vi hade gjort på sommarlovet.
Efter det gick vi och åt. Moa och jag fick ta dubbla grejer eftersom Carro går med kryckor. Men det gick bra=)
Men det värsta var när vi glick till Caffis så gick jag å Moa först å Carro hoppade efter, när vi gick in glömmde vi för 1 sek att hålla upp dörren för Carro. Men det kom en lärare å öppnade den.
- Trevliga kompisar du har. Var hans komentar :P kan väll hålla med honom där =P

Sen gick jag å Moa till stan, Moa skulle boka om sina körlektioner. Men vart ändå 10 min försenad... Surt.
Medans jag fick rusa å köpa Ibumetin för mitt huve. Fattar inte vrf det bara värker... Har väll för lite celler....
Sen gick jag å kollade kläder. Å tillslut blev det 1 par jeans å en topp.
När jag kom hem gjorde jag....hmmm. INGET!!!!!!!!!

Men när Jessika skulle baka kokostoppar medans jag lagade mat så började det lukta bränt! men det var INTE min mat, det var HENNES kokostoppar hahahaha hon hade ställt in fel gradantal istället för 175 hade hon satt det på 275.
Hahha vad jag skrattade!!!!!
Sen tog jag en tur med Dajje, å nu har jag dushat å ska väll strax krypa till kojs. I morron blir en lång dag i skolan, å det blir inte bättre av att man är trött!!!!!

Go natt å bye bye

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!