Smärta!!!!

Allmänt | 2009-08-29 | 21:11:20 Kommentera här! » 0 st

Vaknade av denna SMÄRTA i min rygg. HATAR MIN JÄVLA SÄNG!!!!!!!!!!!!!
Kalla men gnällig. Men du fattar inte hur ont det gör.
Men pinade mig igenom ett varv på Slita marknad. jaaa det var ju som vanligt.
När jag kom hem la jag mig på soffan å tyckte synd om mig själv. Såg "P.S  I love you" & "John Tucker must die"
Så låg jag hela eftermiddan. Sen drog jag ett varv med bilen. Gick bra.

Så nu tittar jag å Jessika på tv. Kan inte fatta vad det är med kroppen. Känns som myror kryper elr som om jag "sjukfryser" hela tiden, kryper längs ryggraden. Hatar det!!!!!!!!!
I morron kommer Ölänningarna!!!!!! Kommer bli riktigt kul=)

Men nu ska jag fortsötta tycka synd om mig!!!!!!!!!
Det kan du oxå göra!!!!!!!

Bye

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!